En liten båt blir

ofta våt om magen när det stänker.

Jag sitter på jobbet. Har rast och ska snart gå ut. Är svin trött idag så jag hoppas denna koppen kaffe ska pigga upp mig lite. Har upptäkt att det är lyhört från personalrummet in hit på kontoret. Men jag stänger av öronen, Inte tjuvlyssna. Inte för att jag tror de säger nått hemligt men man kan aldrig veta.
Idag har jag med mig glass till jobbet som barnen ska få efter lunch. Det var en liten tjej som ansåg att även fröknarna ska bjuda på glass när de fyller år. Inte bara barnen. Och eftersom jag fyllde den 4e augusti så är det dax nu. Ville vänta tills det kom fler barn tillbaka.
Flera har sagt att min blogg påminner om glassen piggelin. Och vilken glass har jag med till barnen? Ja piggelin ;)

Jag hade tänkt gå på bodypump i kväll men jag är tvungen att avboka :( Min axel säger ifrån. Har haft ont sedan i måndags kväll och det vore att utmana ödet att gå på träningen i kväll. Även om det inte är samma sak så tog jag mig en liten promenad i morse så det i allafall blev någon slags träning :)

Nu måste jag hälla i mig kaffet och rusa ut

Tjing
erika
2009-08-12 @ 16:02:39
URL: http://erikakiika.blogg.se/

sv; tack! :D hoppas det inte blir sämre nu då när jag ska ändra design. :)

Verran
2009-08-12 @ 17:13:39
URL: http://verraan85.blogg.se/

Hallå där,allt bra?=))

Stina/Kakan/PG/Guchie
2009-08-12 @ 19:52:15
URL: http://guchie.blogg.se/

SV: Haha nä de va dildon :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0