Arbetet väntar

Jaha sista dagen på semestern. I morgon börjar man jobba igen. Skulle ha velat ha en vecka till med semester men men :) Var ju meningen att jag skulle ha kommit hem från Stockholm idag men blev ju ändrat. Min semester i Stockholm blev inte som planerad så jag åkte hem lite tidigare. Men hade en helt okej resa ändå.
Jag var väldigt trött när jag landade i fredags. Hade gått upp tidigt för att ta mig till Arlanda. Varför åka så tidigt tänker väll ni. Billigaste flyget då säger jag. Och eftersom pappa fotfarande har semester så blev jag hämtad på flygplatsen. Jag landade 10.00. Plötsligt var jag pigg. Inte bra, inte bra. Det skulle betyda att jag skulle bli övertrött frammåt kvällen. Ha jag somnade inte fören vid 4 på morgonen sen men jag hade gäspat en hel del under kvällen.

På tisdag fyller jag år så jag antar att jag borde baka nått. Men vad tusan ska jag baka. Ingen tårta i allafall. Ska vara lätt att ta med till jobbet. Muffins kanske. Ääh jag får tänka ut något. Det är till vuxna. När det gäller barnen så bjuder jag på glass men inte på tisdag eftersom så många av våra barn fortfarande har semester.

Något som det har blivit dåligt med under semestern är att gå till gymmet.
1. Det har varit så varmt som man inte har pallat
2. Jag har knappt varit hemma
Men jag har varit ute och gått massor så jag har ändå fått motion :)
Satt och kollade schemat på mitt träningsställe och såg 2 saker som jag skulle vilja testa på. Det ena är vatten gympa. Den finns i 3 olika steg. Jag börjar med 1an så får jag se sen om jag orkar lite värre :) det andra är afrikansk dans. Man dansar barfota till levande ljus tydligen. Om jag gillar dessa saker så kan jag ju köra lite av det oxå och inte bara simning, bodypump och gymmet. Kul med variation :) Så nu när jobbet är igång igen så tar träningen ny fart oxå.
Men bäst att ta det lugnt första veckan.

Nej jag borde ta och krypa ner i badkaret och göra mig ren inför morgondagen



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0