Allt är i gång

Trött trött trött. Men det blir lätt så första arbetsveckan efteren semester. Kanske därför jag var okoncentrerad under körningen och höll på att krocka.

Denna veckan är vi ihopslagna med ett annat dagis. Och där jobbar en tjej som jag ibland träffar på danser. Hon var även på dansen i fredags. Folk omkring oss fatta nog inte vad vi garvade åt. Typ vadå fråga vad som ska filmas. Näe det var bara vi 2 som fattade.

Ett av barnen på 3 år titta på mig idag och sa sen.
Hon: När fyller du år?
Jag: I morgon
Hon: Då kommer jag hem och firar dig
Ha ha go tjej. Jag sa att jag kommer ju till jobbet i morgon så hon kan fira mig då om hon vill. Hon verkade nöjd med det.
Jag ska fira min födelsedag i stugan. Det är lite trångt här hemma just nu så det får inte plats en massa folk i soffan.
Blir bättre när det blir om möblerat i slutet av augusti / början av september.

Jag vet inte om ni väntar på en raport om min Stockholmsresa. Jag åkte ner den 25e juli och kom hem den 31a juli. Ha ha höll på att skriva 20 istället för 31 :P
Passade på att träffa lite vänner. "Tyvärr" så jobbade de flesta på dagarna ;). Men jag var ju nere både lördag och söndag och då var folk lediga :) Måste berätta om en komisk sak som hände min första kväll i Stockholm.

Vi var några som var ut och åt på ett ställe i gamla stan. En kille som jobbar där kom fram till mig.
Han: Hej Maria
Jag: Hej
Han: Hur är det?
Jag: Bra
När han gått så tittade jag på de andra
Jag: Vem va det?
Ha ha pinsamt. jag kände inte igen han men han visste vem jag var. Jag tyckte han likna nån men jag kunde inte komma på vem. Tillslut frågade Kristoffer honom hur vi kände varandra. Han måste ha tyckt att det var konstigt att han inte frågade mig ;)
Han: från Östersund. Vi bodde bara 2 hus i från varandra. Hon och min syrra gick i samma klass.
DÅ klack det till. Fan det var ju Anders. Linns storebror. Linn var en av de få populära tjejerna i skolan som var snäll mot mig. Vi lekte nån gång och jag har för mig att vi låste ut Anders på ballkongen ha ha.

Fan vad jag e hungrig nu. Dax för mat snart tror jag




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0