Mutter

Okej de här 2 dagarna har inte riktigt gått som jag vill. Jag river mig i håret men men.

Att det ska vara så svårt att hitta en BH. Hitta ingen så då kan jag ej ha mina nya kläder på lördag. Hmm vad ska jag då ha på mig. Aja är inte värre än att jag får ta något jag brukar ha på mig. Får rota i garderoben.

Sommar ledigheten har börjat ramla in för barnen på jobbet. Men det lär dröja innan vi vet hur många barn som kommer vara där i sommar. Vi kommer ju slå ihop oss med sjöängen oxå lixom. Jag hoppas jag kan få den semester jag vill. Har skrivit upp 3 veckor som jag vill vara ledig. Har i allafall bokat ett rum i Stockholm mellan 25e juli till 1a augusti. Det var inte det jag ville från början men det var det enda datum som fans. Det pajade lite för mig :/ men bara att göra det bästa av det hela. Vem vet, kan ju hända att nått annat bra händer. Bara att hålla kollen :)
Jag ser i allafall ifram emot detta men först är det andra saker som jag ska göra innan sommar.
Bokade tågbiljetter igår till Ljusdal. Ska dit om några veckor. Sen är det några andra saker oxå som jag ser fram emot. Men vissa mer än andra :) Oså går jag runt och hoppas på vissa saker he he.

Jag skulle verkligen vilja göra om gården på jobbet. Den är så tråkig. Många som håller med. Vi pratade om det förra året men det blev aldrig av att vi gjorde nått. Tror jag ska dra upp det nästa vecka.

I morgon ska jag klippa mig. Får se hur det går. Frisörer brukar inte lyckas med mitt hår. Mia känner nog lite prestationsångest nu efter jag sagt det ha ha. Vi får se i morgon :)

Snart dax för en dusch



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0