Men näe :/

Det är sjukt deprimerande det här. Ser ett program om barn som bantar. Och de är inte ens feta.
Det har blivit allt mer vanligt att barn tycker att de är feta och de bantar, de får anorexia och bulimi.
Såklart är det hemskt när vem som helst får det, barn som vuxna.
Men när det går allt lägre ner i åldarna. Nej fy :(
Maja
2009-04-18 @ 15:32:39

Usch :/ Jag tkr det går så mkt sånna program typ som du är vad du äter och sånt och i tidningar står det typ såhär: Gå ner 5 kilo på en vecka! Jag hatar sånt det får så många att känna sig missnöjda med sig själva, typ som i omlädnings rummet i skolan så är det många i min klass som typ säger såhär: Usch vad tjock jag är jag tror att jag ska börja äta mindre. Och endel äter ingen frukost lr lunch och äter bara kvällsmat och när dom strunar i det för att gå ner i vikt så får dom ont i huvudet :S




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0