Lilla snigel....

Har varit hemma i några dagar nu. Kom att tänka på att jag skrev i bloggen att jag kände på mig att nått skulle hända på kryssen. Och när jag såg en komentar om just det så kanske jag borde svara. Ja jag fick rätt, nått hände men kan ju inte påstå att det var något bra ha ha. Men jag lärde mig en läxa :)
Ska ta en lång historia kort. Fick in en helt okänd tjej i vår hytt som kände en som vi hade i hytten. Denna tjejen var INTE tyst av sig. Personen hon kände hos oss försökte överösta henne och ja det sluta me att vakterna kom. Eftersom tjejen fortsatte så sluta det me att vi verkligen hotades att slängas av båten. Även vi som var oskyldiga. Hick typ.
Så vad har jag lärt mig? Okänd eller ej, håll käften eller i allafall låg nivå. Nästa gång håller jag för mun på den människa som skriker.
Men om man bortser från den insidenten så var båtresan bra :) Hela resan var faktiskt bra så jag e nöjd :)
Jag var till Ljusdal (hem till Stina), till Gävle (Signering med EMD), Stockholm (kryss och möte med vänner).

Jag gjorde i o försig ett misstag. Jag tog inte med några vår skor till Stockholm. Jag e så van vid snö och kyla så jag vandrade runt en hel dag i mina vinterskor. Jag fick ont under fötterna efter ett tag men inte fören jag kom hem till Östersund på kvällen i tisdags och tog av mig skorna insåg jag hur korkat det var. Fötterna hade fått en del blåsor om man säger så. Dagen efter kunde jag knappt gå bokstavligt talat. Folk undrade nog vad det var med mig. En arbetskamrat härmade min gångstil. Tack då :P Och mitt jobb är INTE stillasittande. Var bara att kämpa på.
Jag kände mig som en haltande snigel. Jag kom ju ingenstans.

Nu är det påsk så tja glad påsk på er :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0