Last fm

Jag har varit medlem på last fm i flera år. Och nu tänker jag göra en ändring. Ni som har last fm vet att allt du lyssnar på via datorn lagras där och görs som listor. På så vis så kan man se vilka artister/grupper man lyssnar mest på. Och samma sak när det gäller låtar. 2006 så blev jag medlem där och under dessa år så har det kommit nya artister/grupper som man lyssnar på och de får ingen rättvis chans så därför har jag bestämt mig för att radera listorna 1 gång per år från och med nu. På så vis får man se hur det ser ut för varje år :)

Så jag har nu sparat ner 4 listor. Låt listan, artist listan och vecko listorna.
Vecko listorna visar låtarna/artisterna/grupperna man lyssnat mest på under 1 vecka.

 <---- Artister för hela tiden


 <------ Låtar för hela tiden


 <---- Vecko listan artister


<----- Vecko listan låtar



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0