Klippning

Har klippt mig idag. Va så less på mitt hår som ser likadant ut jämt så jag hade bokat tid hos Mia. Jag hade ingen aning om hur hon är som frisör. Men jag tänkte att om hon klipper lika bra som hon sjunger så är det lugnt :)
Vi har ju pratat ett tag om att hon skulle få klippa mig och nu var det dax.
Jag gav henne nog prestationsångest när jag sa i telefon att ingen frisör har fått mig nöjd ha ha.
Men när hon var klar så var jag faktiskt nöjd. Så jag lär fortsätta gå hos henne.



En bild på min frisör :)
Det känns även bra att känna sin frisör för det blir så mycket lättare att prata då.
Vi snackade om allt från henne och Andreas, till John till Thomas (När det gäller Thomas så var jag tyst om vad jag tycker om han). Hon är härlig Mia :)

Om ni tycker hon verkar bekant så kanske ni har sett henne på tv eller nått. Hon är med i dansbandet Mickeys oxå.
Jag rekomenderar att ni tar er en lyssning på dem :)

Nu har jag faktiskt planer på att diska. Bäst att göra det innan jag somnar ha ha. Somnade väldigt sent i natt och sen skulle man upp tidigt.

Tjing tjing :)
Anonym
2009-04-17 @ 18:43:11

tack Maria!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0