Inte stanna hemma

Pratade med mamma i telen nyss. Efter att ha hört hur jag lät så ville hon att jag ska vara hemma från jobbet i morgon. Det kan jag inte. Jag kurerar mig så mycket jag kan idag och hoppas på att en natts sömn ska ta bort en del av förkylningen. Men jag behöver frisk luft men jag kan inte ut och gå. Pappa kommer hit snart och kör mig till mamma. Jag ska hämta en påse bullar. Mmm kan vara skönt att ha nått sånt när man e dålig. Jag borde inte få dåligt samvete med tanke hur mycket jag rör mig numera. Hon frågade om jag orkade. Tja om pappa kör mig så är det lugnt.

Jag måste komma ihåg att ringa körskolan i morgon och boka av min körtid på onsdag. Jag jobbar andra tider än planerat både onsdag och torsdag så det krockar.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0