Dagen onsdag

Sitter och väntar på att mamma och Tobias ska komma förbi. Tobias ska köra mig o mamma på bio. Jag har inte tid med bio jag vet men nu blev det så. I morgon får jag bara nån timme på mig att packa (grejerna e nytvättade) innan tåget går. Ska fråga Tobias om han kan hämta mig på jobbet i morgon så jag kommer hem fortare. Sen bär det av till Ljusdal.

Idag var jag och mötte upp min gyminstruktör. Jag inser nu att det var ett bra val av mig att boka in han för han tyckte helt annorlunda än mig och eftersom han kan det där så lyssnar jag på honom. 3 dagar i veckan ska jag träna. Och en av dagarna ska jag träna bodypump. Aldrig testat men hans ord är min lag eller nått ;)
Han sa mycket vettigt som jag tog till mig. Vi ska fixa ett möte om typ 4 -5 veckor igen för att se hur det har gått och om vi ska lägga till något.

Idag var det ganska varmt. Skönt kan jag säga. Får se om det har kommit några blad på träden när jag kommer hem på söndag.

Nej ska ta och göra mig i ordning. De kan ringa när som helst och säga att de är på väg
Klara
2009-04-29 @ 22:35:36

Bodypump är askul! :D

Stina
2009-04-29 @ 23:08:23
URL: http://ztiiina.blogg.se/

Bodypump är skitbra! :D Ja funderar på att börja på de igen i hudik när ja slutat praktiken.. :D De va de jag och Klara gick på förut :)



Jaa snart kommer du! :D Yaaay ^^




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0