Ännu en dag

En bit av mig har ingen lust att gå på dansen i kväll men jag tror jag kommer ongra mig om jag inte går.
Jag tror att jag tvekar just för att jag inte har världens bästa humör just nu. Fick veta en sak som gjorde mig lite deppad. Vissa skulle nog reagera annorlunda på det jag fick veta men det är ju olika för alla människor.
Men men ska försöka ha kul i kväll ändå. Hittar säkert någon att prata med eftersom jag ska gå ensam

Jag har för första gången köpt hårspray. Eller jag tror det är första gången. Kan inte minnas om jag gjort det.
Får se om jag kan få till nått med håret. Jag är inte van att hålla på att pilla en massa med det.

Nej dax för en dusch och se om jag hittar nått att ha i kväll
Emelie Karlsson
2009-04-19 @ 00:05:07
URL: http://emeemd.blogg.se/

vad var det som du fick veta?

finns alltid här för dig




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0