Onsdag

Hej alla läsare

Först vill jag säga grattis till John Plahn som har gått och blivit pappa till en liten tös :)



Ikväll börjar idol. Japp jag ska följa det. Är musik tokig och jag diggar att sitta och se och höra när de uppträder. Och är alltid nyfiken vilka teman det ska vara och vilka låtarna blir. Audisionerna däremot är jag inte så jätte förtjust i men jag tittar även på dem såklart. Undra om det blir nått halleluja moment i år. Har bara haft ett enda halleluja moment. Visst har jag haft mina favoriter under åren (såg inte första säsongen) men bara en var ett haleluja moment så fort han öppna munnen på audision. Och jag snackar om Sebastian Karlsson.

Vilka har varit mina favoriter under åren då?
  • 2005: Sebastian Karlsson
  • 2006: Erik Segerstedt
  • 2007: Mattias Andreasson
Bara killar ja jag vet men det beror inte på att de är killar. Finns även tjejer som jag tyckt varit jätte duktiga men de har bara råkat att inte bli en favorit hos mig. Kanske blir en tjej i år, vem vet :) Ren tillfällighet att det blivit killar.

Nu börjar det strax. Vi höres :)

Tjing





Charlotte
2008-09-03 @ 20:33:20
URL: http://tegenmark.blogg.se/

Markus Fagervall och Ola Svensson är bra med.

Det är många bra sångare som kommer ut därifrån helt klart.

Maria
2008-09-03 @ 21:11:44
URL: http://mariachen.blogg.se/

Jo jo men nu var de mina favvisar från varje år jag valde ut ;) Tycker Markus, Danny och Ola och Måns oxå e duktiga




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0