Idol

Idag hitta jag en i idol som jag gilla. Inget halleluja moment (kommer det nånsin att hända mig igen?) men han var jäkligt bra och det komiska i det hela är att även Stina tyckte det. Har vi någonsin gillat samma i idol? Sure vi kanske har tyckt att den andres favorit har varit helt okej men vi har nog aldrig haft samma favorit. Okej nu har jag inte sett alla än. Kan ju hända att det kommer någon som knockar mig men som det ser ut just nu så har jag hittat en favorit i allafall. Han påminde lite om Markus Fagervall och Andreas Johnson till utseendet. Erik heter killen. Ska bli intressant och se hur det går för han. Yepp han fick en guldbiljett av juryn.



  
Guchie
2008-09-10 @ 23:08:52
URL: http://ztiiina.blogg.se/

Hah :D Jaaadu hur ska detta sluta ^^ Kommer vi sitta i telefon varje fredag (förhoppningsvist kommer han till final) med längtan i rösten för att höra han sjunga? :P

Nathalie
2008-09-11 @ 18:16:26

Ja han va jäkligt bra den killen :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0