Fy för den lede

Hata getingar. hata getingar. Gaaaaa. Det är min största fobi. nej inte att hata getingar. Getingarna är min fobi. Pallar inte ens att se dem på bild. Så man kan säga att dagen inte varit så bra och morgon dagen lär bli likadan. Som min bror sa så känner getingarna att de är på väg att dö. De är som om de går på kokain tycker jag. Alltså så är de ute och flyger och flyger in i människor. Yepp de är överallt. LÅT MIG VARA!!!

Nu kanske min bror lyckats fixa min dator. Den som lever får se.
Den måste vara igång ett tag innan man märker nått.

Kan inte dagarna gå fortare. Jag längtar.
Magdalena
2008-09-02 @ 19:27:13
URL: http://makane.blogg.se/

Tack! :)



Vilken fin header du har skaffat.

Annicka
2008-09-03 @ 14:40:24

Hejsan!

Vilken snygg sida du har gjort om dansbandet Date. Herregud riktigt fin är den! Jag gillar Date tycker dom är jättebra!

Känner du dom?

Anders och jan har ju fått barn och jag har hört att Peter också ha barn, du vet inte vilken sort och hur gammal????

Mycket fin blogg har du med!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0