Trist

Verkar som om jag blir tvungen att ha på mig samma gammla vanliga kläder på båten på lördag. Har införskaffat lite nytt men inget passar ihop känns det som. Antingen syns kläderna igenom varandra eller så ser jag ut att vara i månad 5. I o försig så är jag inte smal men jag ser större ut än vad jag är och sånt är inte kul. Hade någon sagt åt mig för 3 år sedan att jag skulle börja bry mig en massa om kläder och hur jag ser ut så hade jag garvat. Inget fel egenkligen att bry sig hur man ser ut. Jag har helt enkelt blivit mer mån om mig själv. Aja jag tänker inte gå naken på båten i allafall ha ha. Då lär surtanten komma farande ;) Inte för att jag hade tänkt göra det ändå :P Aja det löser sig väll på nått sätt. Huvudsaken att jag kommer iväg lixom.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0