Sova

Japp dax att natta. Hade lagt mig tidigare om idol inte hade slutat så sent. Rätt åkte ut även denna gången. Jag har väll ingen stor favorit i år. Håller fast vid att det är sämsta säsongen. Men det finns en som faktiskt tilltalar mig lite extra och det är Robin Ericsson. Han påminner föresten om Christian Lindholm i bandet Highlights lite till utseende. Kanske inte så jätte mycket på bild men live i tv så.

  <--- Christian

I morgon så ska klockan pipa 5.00. Hoppas jag i allafall. är ofta orolig att väckarklockan inte ska starta. Och ändå har jag 2 st ha ha. Både mobilen och en vanlig. Men när det kommer till att kanske råka missa tåg så blir jag nervig.

God natt alla läsare

// Mariachen
Guchie
2008-10-17 @ 23:38:04
URL: http://ztiiina.blogg.se/

ASG Ja läste "I morgon ska ja pippa kl 5.00" xD hahaha

Tiia
2008-10-18 @ 18:06:46
URL: http://hush.blogg.se/

Hoppas att ni får det skoj på EMD kryssningen :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0