Se där ja

Pratade en snabbis med en gammal polare på msn. Jag sitter knappt vid datan idag. Har inte tid. Men satte mig för att göra en packningslista och såg då att hon var online så jag slängde iväg ett litet medelande. Vi har inte setts på flera år och inte haft så mycket kontakt heller tyvärr. Vi bor inte direkt nära varandra (vad ovanligt när det gäller mig eller inte) så tja. I allafall så sa jag att jag borde ta och packa. Eller vänta jag postar in det vi skrev här.

Anna: måste pysa,ska käka middag :) vi måste pratas mer nån dag, d va så länge sen!
Maria: ah själv borde jag packa så :P ja d var d verkligen
Anna: ska du flytta? lr v'nta, vi får snacka mer sen..maten bränns vid...iiiih. kramia gums
Maria: ha ha nej inte packa så. ska på kryssning. Kramis
Anna: vi med, när?
Maria: Lördag
Anna: haha jag med, ses där?
Maria: ja om d är på cinderella. ska du se emd?
Anna: japp, haha fan va coolt! ses där! Kramis

Apropå kryssningen så har jag en känsla av att jag verkligen kommer att minnas denna kryssning. Om det är nått positivt eller negativt vet jag däremot inte.

Nej nu måste jag fortsätta här. Vart tar alla timmar vägen. Jag hinner inte med.
Föresten mitt ena öra är täppt. Och jag vägrar att hålla för näsan o blåsa så att det sprängs.
Däremot så är min förkylning mycket bättre. Märker knappt av den.
Anna
2008-10-17 @ 17:47:37

Coolt, jag fick vara med :-P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0