Mycket att göra

Hade hoppats på att få mer gjort i går än jag fick men klädproblemen förstörde det mesta ha. Därför har jag extra mycket att göra idag. Vilket betyder att jag kommer vara lite off idag. Kommer inte hinna sitta så mycket vid datan och inte ha tid för att snacka i telefon. Oså ska jag lägga mig tidigt i kväll.
Hoppas på att få det mesta gjort i allafall idag.

Ska snart bege mig till jobbet
Guchie
2008-10-16 @ 08:28:09

Japp samma här, ska städa, tvätta, göra packlista.. å sen försöka lägga mig senast 11 iaf!

Emma
2008-10-16 @ 14:23:55

hej jag har bara en liten fråga, du hade lagt upp ett klipp på youtube med Arvingarna - Det kan ingenting ändra på. Du råkar inte ha den låten på din datorn och kan skicka den till mig? /Emma

Maria
2008-10-16 @ 18:35:42
URL: http://mariachen.blogg.se/

Emma: mitt förslag är att du köper skivan :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0