Men blä

Sitter på jobbet. Slutade för snart 1 timme sedan. Så varför är jag kvar? Jag kan inte hålla på med internet hemma. Förra veckan så formaterade jag om C. Och efter det har jag fått ett problem. Jag har uppkoppling men jag kan inte hålla på med internet. Program som har med internet att göra funkar (msn kan jag logga in på men inte skriva nått). Det enda som egenkligen inte verkar fatta att jag har uppkoppling är explorer och firefox. Vad är problemet? Trodde det kunde vara brandväggen först så jag testade att stänga av den men det blev ingen skillnad. Och för en gångs skull var datan ledig här på jobbet så jag satte mig här en sväng för att kolla igenom lite sidor innan jag åker hem.

Hem ja. Då ska jag fixa nått att äta och krypa ner i soffan. Är inte helt frisk än men testade att jobba ändå. Gick helt okej. Däremot så kanske det inte var det bästa att gå på promenad med barnen me tanke på vädret. Blåste kalla vindar och vi skulle ner till sjön. Där var det typ storm he he. Just när vi skulle börja röra oss tillbaka så började det spöregna. Jag var kall och blöt när vi kom tillbaka. Ingen hitt. När jag stod och bytte blöja på ett av barnen så dök Lena upp och sa att hon hett min jacka, mössa och vantar i torkskåpet så att jag inte gick hem med blöta kläder och blev sjuk igen. Tack det var snällt :)

Ska dricka min halv äckliga kur sen oxå. Snacka om vitaminer he he. Mjölk, 2 sorters bär (bland annat svartvinbär), banan och färsk vitlök. Ja vitlöken förstör en del men bara att hålla andan och svälja he he.

Jag sitter och tittar ut genom fönstrett. Har ingen lust att bege mig ut i regnet men vill jag ta mig hem så måste jag ju. Får springa till busshållsplatsen.

Tjing

// Maria "förkyld" Bredin
Hummern
2008-10-06 @ 16:35:50

ett tips, ist för o ha i vitlöken i drinken så blanda hela klyftor i lite olivolja tillsammans med lite örtsalt (om du har annars torkade örter) osså ät klyftorna som dom är.. gör jag o de funkar perfa :) de blir som egen marinerade vitlöksklyftor :)

Maria
2008-10-07 @ 00:49:40
URL: http://mariachen.blogg.se/

Om jag ändå kunde men pallar inte konsistensen av löken. därför jag maler den ner i drinken

Sanna
2008-10-07 @ 23:09:17
URL: http://sannanaz.blogg.se/

Jaaa, det har inte varit nå kul väder i Ö-sund på länge nu, det bara blåser.. :/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0