Lördag

Har inte fått så mycket gjort idag som jag trodde att jag skulle få. Timmarna rusar iväg.
Gårdagen blev inte så bra som jag hoppades på. Blev tyvärr en del tårar.
Hm jag hoppar från det ena till det andra i bloggen idag.
Ska snart gå till affären. Annars lär jag väll glömma bort det. Sen är det stjärnor på is. Tycker det programmet e ganska långtråkigt men jag ser på det för att det är vissa man gillar som är med. Oså finns det inget annat på tv ha ha. Nästa vecka börjar dansbandskampen. Flera bra band ska vara med. Bland annat bandet Date som är med den 25e oktober. Har ni inte gett dem en chans så gör det. De är att rekomendera. Undra vilka låtar som har valts ut åt dem i programmet hmm.

Hopp hit och hopp dit. Kolla in de 2 trötta sakerna på bilden

Jag sprang på en bekant i Stockholm när jag var iväg på kryssning sist. Detta var enda bilden som togs på oss två på hela resan och detta är när vi ska säga hej då utanför terminalen. Jag som brukar fota som ett annat pucko annars. Vi ses verkligen för sällan. Men blir ju så när vi bor väldigt långt ifrån varandra. Den här saken bor ju i Skåne numera och det är ju ett antal mil i mellan Jämtland och Skåne. Han tillhör en av världens goaste killar och det gör ju att man saknar honom väldigt mycket. Då kan man ju förstå att jag blev glad av att se han. Undra hur mycket sömn vi fick den där resan egenkligen. Får man någonsin mycket sömn när man är ute på böljande blå. Miss you Patrik.

Nu ska jag ta och byta om och knalla iväg till affären.

Kram på er



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0