Fredag

Sitter här och dricker min äckliga drink. Nog för att jag känner mig bra idag men vill inte riskera att bli dålig för i morgon så därför sätter jag i mig den här drinken. Nyttigt ja, gott nej. Idag kommer det även bli i allafall en mugg extra. Vad den innehåller? Tja denna innehåller svartvinbär, rövinbär, vitlök, banan och mjölk. Nu e bananen slut oså glömde jag ha i ägg i den jag dricken nu. Men ska till affären sen och kan passa på att införskaffa banan då. Hade i en extra vitlöksklyfta nu oxå och det känns. Råkade få lite på överläppen och det sved.
Löken är stark he he.

I morgon ska jag träffa Linn. Har ju inte nämnt det. Hon ska komma ner till vikingline och hälsa. Vi ses ju så sällan så. Kommer ha med en liten present till henne och Tor. Eller till deras kommande dotter snarare. Linn är gravid så jag ville såklart köpa nått :) Hoppas de kommer gilla den :)
Känns som om jag bara ska träffa en massa folk på denna resa så att jag inte hinner nått annat ha ha.
Pernilla ska ju oxå med på resan. En tjej jag har snackat med på nätet ett tag. En go Skåning :) Och då måste vi ju passa på att hälsa på varandra :)

Jag kanske verkar lugn just nu men är stressad. Så fort jag druckit upp denna så ska jag sätta fart här

Tjing



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0