Snöstorm

Tjo på er

Ja jag kommer att skriva om min resa men inte just nu :) E för trött och en aningen nervös. Andra körlektionen i morgon. Första på snö och is. Hade väntat mig att det skulle kännas lättare andra gången, inte lika nervöst.
Men näääe då.

Hörde om blogg sm på rixfm häromdagen. Undra om någon har nominerat min blogg eller
om den e för tråkig he he. Aja :)
Föresten, snöstorm idag. Jag stod på jobbet och glodde ut genom fönstrett. Nästan som att man ville stanna kvar på jobbet. Gå ut i det där? Nej tack. Men det hade blivit bättre tills det var dax att åka hem.

Nej dax att krypa till sängs. Mår lite illa och kan behöva sömn. Fick inte så mycket sömn på min resa och dessa nätter sedan jag kom hem har inte gett mig tillräkligt känns det som.

Nyp i rumpan på er

// M



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0