Läs och häpna

Hej i stugorna

Detta trodde ni nog aldrig att ni skulle få läsa i min blogg. Idag skulle inte Johan ha åkt ut ur idol. Nu gjorde han inte det heller utan det var Anna som åkte. Var nog lika bra. Hon pallar inte pressen och jag har lessnat på att se hennes knäkta ansikte så fort hon får höra nått negativt eller sitter o väntar på att få höra om hon blir kvar eller ej. Hennes röst är okej, om man inte tittar på henne. Inget fel på hennes utseende men hennes utseende passar inte ihop med rösten. Tycker även att hon var bättre i början av säsongen.

Oså Johan då. Jag brukar inte gilla han. Men i kväll var han bra. Gilla hans version av "I´ll stand by you"
Så nu sitter jag och lyssnar på orginalet. Så ja sluta gapa. Ja det var jag som skrev att Johan borde vara kvar idag.

Nu ska jag pilla vidare här. Ska försöka skriva om min resa nu i helgen.

Kram o natti på er
Guchie
2008-11-21 @ 23:47:14
URL: http://ztiiina.blogg.se/

hahahaha ja läste "tycker hon var bättre i sängen" ASG

good morning terrorism
2008-11-23 @ 20:53:32
URL: http://terrorism.blogsome.com

mm, äntligen åkte hon. man ska inte vara med i en sådan tävling om man inte pallar pressen, tycker jag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0