Fryser

Svinkallt ute idag. Sån där kyla som biter sig igenom kläderna. En sån som gör att det sticker som fan i näsan. Och i den kylan stod jag ute i på jobbet. Det är sånna här dagar jag inte gillar mitt jobb som förskolelärare alltså :P

I morgon ska det packas. På lördag morgon så lämnar jag stan och åker ner till Hummern och Göteborg. Ska se Magnus Carlsson med Barbados på kvällen. Har väntat länge på detta. Har haft biljetterna sedan i juli ;) Och då var jag ändå sen med att hämta ut dem he he. Jag lär vara skit trött men det får gå :)
Nästan 10 timmars resa är aldrig kul.
Blir bara att jag stannar över natten där nere men det är bättre än ingenting med tanke
hur sällan jag och Hummern ses.

Nej nu måste jag diska
Charlotte
2008-11-13 @ 20:44:00
URL: http://tegenmark.blogg.se/

Då kanske vi ses =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0