Förlåt mobilen

Min mobil är ganska muppig så när det var problem me den idag så tänkte jag att nu är det kört. T ex gick d inte att få eller skicka sms. Sen fick jag veta att telia hade klippt av en kabeln eller nått sånt så de med telia kunde inte smsa. Halebop har ju med telia att göra så där fick jag den förklaringen.
Jag har inte kunnat skicka sms alls i dag typ.

Mmm sitter o fryser o e jätte trött. Undra om det ska bli en tidig kväll i kväll.

I dag kom jag gående i snabb tackt utanför jobbet precis när jag skulle börja. Anledningen var buss problem. Jag åker 2 bussar för att ta mig till jobbet o hör o häpna det var problem med båda. Första bussen jag åkte med fick för sig att försöka köra in sin tid. Åka på E14, snabbt på is. Njae, jag är glad att jag kom fram till jobbet. Fick höra att en arbetskamrat oxå hade haft problem på sin buss. 3 bussar på samma dag? Nu vet jag inte om hennes buss hade samma problem som mina. Det var problem med kortläsaren men bara me vissa kort. Mitt kort funkade.
Anonym
2008-11-04 @ 21:02:15

Tack så mycket!:)

Anonym
2008-11-04 @ 22:04:16

såg dig och stina på färjan igår =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0