För en gångs skull... men näe

När jag för en gångs skull lyckas fixa nått själv så är det ingen som kan följa. Annars brukar d vara Stina som bokar kryssningar osv men nu har jag fixat det själv för första gången. Woho eller nått ;) MEN ingen kan joina. Och då har man ingen lust att åka alltså. Ett bra och trevligt band ja men att umgås med sig själv på en kryssning är ingen höjdare. Var prat om att Hummern skulle joina, skulle vara väldigt kul men jag gissar att hon ska jobba. Stina har inte råd, Mikkis kan inte osv osv. Som det ser ut nu så blir jag själv. Hmm hade verkligen sett fram emot detta, tagit ledigt osv men om jag blir själv så åker jag inte. Åker inte 60 mil för att sitta själv och kackla

Nej dax för sängen. Kanske det sker ett mirakel eller hur man nu säger. Oså hoppas jag på ett positivt svar på ett mail jag skickade iväg förut idag. Mailet var en vild chansning men hur ska man kunna veta om det kommer funka eller ej om man inte testar. Alla håll tummarna att alla dessa saker i detta inlägg löser sig.

// Maria tröttis Bredin
Guchie
2008-11-30 @ 13:52:24
URL: http://ztiiina.blogg.se/

Men ledsen gumman :( Nu känner ja mig dum för att du kanske inte får åka å se dom bara för att ingen kan följa med :( ...

Maria
2008-11-30 @ 14:19:24
URL: http://mariachen.blogg.se/

Stina du ska inte känna dig dum. Du kan inte rå för att du inte har råd att åka. Har snackat med Hummern och hon kan inte följa och Julle ska på konsert. Så det ser ut som det inte blir av. Jätte trist ja men jag kan inte trolla eller tvinga någon att följa med lixom

Doris
2008-11-30 @ 21:27:22
URL: http://taskulamppu.blogg.se/

Vi får väl vinna några miljoner så tar vi en 7 dagars hah! Ne ibland blire inte som man vill.. :/

pöss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0