FLYTTA PÅ DIG

Har varit på min andra körlektion idag. Jätte nervös var jag. Alla människor har ju nått som kan ge dem lite lätt panik, nått de är jäkligt nervösa över. Bilkörningen är min. Det kommer att bli bättre såklart men de första gångerna nu, uj uj. I allafall så var jag stensäker på att vi skulle göra som sist. Åka till travbanans parkeringsplats o träna där. Lixom snön har kommit. Det är isigt och halt ute. Men tji fick jag. Så fort jag kom till körskolan så lägger han grejen i min hand (det är fan ingen nyckel så jag vet inte vad jag ska kalla den) och säger *gå ut till bilen o sätt dig vid ratten så kommer jag snart*
Hm VAAAAA?!. Visade sig att jag skulle backa ut från parkeringen och sen ge mig ut på vägen.
Ingen jäkla stor parkeringsplats idag inte.

Jag är lite stolt över mig själv. Med tanke på hur stressad o nervös jag var av att vara ute på vägen bland massa folk och bilar så fick jag bara 3 motorstop. Hade väntat mig fler. Oså var det en bil som var i vägen för mig.
Så jag viftade i bilen o halvgasta *flytta på dig*
Min körskolelärare höll med mig ha ha. Det är tur att han har humor.

Nu ska jag krypa ner i soffan och se ett förhäxad avsnitt. Sen ska jag diska en massa burkar. Frostade av frysen i går och passade på att rensa lite i frysen. Nu står allt uppstaplat på diskbänken så det måste fixas.
Men först nått att äta och förhäxad.
Guchie
2008-11-21 @ 16:41:21
URL: http://ztiiina.blogg.se/

Duktig Majja! :D Du ska se att vi har körkortet i handen ungefär samtidigt ^^ Tänkte lägga pengar på de ja å nu efter nyår, jobb lr inte. Kan väl ta en 2-3 lektioner i månan då kanske.. Behöver ju faktiskt inte köra SÅ mycket då ja övningskört i 10 år ;P hahah.. D e ju teorin de sitter i.

Maria
2008-11-21 @ 18:31:35
URL: http://mariachen.blogg.se/

Stina: Känd emig som Erik en sväng ha ha. FLYTTA PÅ DIG

Tur jag inte använde tutan oxå

good morning terrorism
2008-11-21 @ 22:55:12
URL: http://terrorism.blogsome.com

fyfan vad nervöst med körlektion. vågar inte ens anmäla mig till körskolan.

Tess
2008-11-23 @ 09:46:43
URL: http://fraggel.blogg.se/

Vad du är duktig :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0