Fel åkte

I kväll åkte helt fel ut ur idol. Finns andra i programmet som borde ha åkt i stället. Som Johan. Håller med Anders om att när Johan sjöng sin solo låt idag så var det 2 minuters pina. Fast d lät helt okej när han sjöng med Robin Ericsson. Tycker inte heller att Anna håller måttet.  Jag hade hoppats på Kevin och Robin E i finalen. Nu när Robin är borta så gör det inget om jag missar idol på fredagar.

Kollar man runt på omröstningar så vill de flesta att Johan ska åka. Kanske man borde göra om röstningen. Så att man ringer på den man tycker ska åka ut istället. Undra hur det skulle se ut då.

Robin har i allafall varit med ett tag så med lite tur så kanske nått skivbolag nappar på han.
Ha och vad var det där som juryn sa idag då när Johan och Robin sjungit sin duett. En till och ni är nya E.M.D.
J.R. ? (ha nu blev det Dallas här)

Aja jag får vara glad att jag inte fastnade så för Robin som jag fastnade för Sebastian, Erik och Mattias för då hade jag väll surat som tusan nu he he. Men jag känner på mig att vi får se mer av Robin Ericsson

Nu måste jag packa klart. Snart dax att sova

Vicky
2008-11-15 @ 00:14:44

Hm..men va? gillar du inte Danny då?

Sjelv tkr jag jue att han e så överlägset mkt bättre än alla de du räkna upp.Han e lixom i e egen division.

Maria
2008-11-15 @ 00:16:09
URL: http://mariachen.blogg.se/

Vicky: alla har olika smak :) Jag gillar Dannys musik nu men jag fastnade inte för honom i idol. det blev efteråt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0