Dessa fantasier

Sitter och snackar med Stina på msn. Ingen hemlighet att hon har en crush på Danny. Och det har hänt förr att jag fått upp bilder i huvet om de 2. Bara fantasier alltså. Inget som hänt på riktigt. Och i kväll var det dax igen. Alltså detta är inget jag vill se. Jag vill inte se hur de håller på men ändå dyker det upp i skallen på mig.

Han ligger ner. Han har ingen tröja på sig men resten av kläderna är på. Han har jeans. Jag ser hennes hand och en bit av hennes arm. Resten av henne är som en skugga. Hennes hand smeker hans mage. Ser hur upphettsad han är i blicken. Hon lutar sig ner och hennes läppar kysser lätt hans mage. Den lilla beröringen påverkar honom starkt och han blundar. Hon kysser upp för hans överkropp så hon tillslut är på hans hals. Hon gränslar honom och han öppnar ögonen och ser med matt blick in i hennes ögon. Hon smeker hans kind och kyssser honom sedan hett. Hans hand smeker in under hennes tröja och smeker hennes rygg.

Nej gud jag vill inte se mer *bankar huvet i bordet*
Varför kan jag inte få fantasier om mig själv o nån kille jag är tänd på som vanligt folk.
Näääe jag ska se Stina och Danny.

Tack och godnatt
Guchie
2008-11-22 @ 00:32:49
URL: http://ztiiina.blogg.se/

uhhhh... nästan så man vill höra en fortsättning ;) ;) ;) .....

Tiia
2008-11-22 @ 01:09:56
URL: http://hush.blogg.se/

Haha :-D

Efter att jag läste hennes förra fiction så såg jag bilder av henne och "du vet vem". Vet inte om jag får nämna hans namn fast det bara är en påhittad historia. Haha.

Vicky
2008-12-05 @ 00:58:38

Men Guuud fortsätt!!!!!!!!!!!!!

Stina o Danny ett hett kärlekspar, vill höra meeer!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0