Bomber och granater

Nyss hemkommen från min första körlektion. Gick helt okej. Fick bara 2 motorstop. Jag hade väntat mig fler. Men jag kan ärligt säga att jag var gråtfärdig vissa gånger när jag inte förstod vad han pratade om. Men det är bara att svälja o göra sitt bästa och ställa frågor. Ingen kan förvänta sig att jag ska förstå första gången. Sånt där får präntas in med tiden.

En ny bomb är igång. Häromdagen en utanför Lidl men tror den var fejk. Men polisen måste ta sånt där på allvar för en gång var det nått liknande som hade placerats ut utanför polishuset och den small. Det är tydligen en i Brunflo nu och därför är tågen inställda. Japp jag ska ju åka idag men så vitt jag vet så borde man få åka buss i stället men jag tar mig inte in på SJ.se. Måste ju in för att få info. Allt kanske löser sig tills jag ska åka men lätt att veta när sidan inte funkar.
Aja måste ta och packa och äta nått. Nu tog jag mig in på sj.se men där var det stop.
Kom igen nurå, funka. Japp mitt tåg är inställt.


Stopp i tågtrafiken

Östersund-Stockholm


Nedanstående tåg är idag inställda.
Detta beroende av trafikstopp på polisens begäran.


Sträcka Datum Tåg
nummer
Avgångs
tid
Hänvisning

Östersund-Stockholm

2008-11-07

81

10.54

Se nedan 1)

Ånge-Östersund

2008-11-07

564

13.02

Buss ersätter

Östersund-Ånge

2008-11-07

589

17.22

buss ersätter


1) Bussar ersätter sträckan Östersund - Ljusdal. Tåg inväntar bussar i Ljusdal.

För mer information, ring 0771-75 75 75, tonval 3.


Guchie
2008-11-07 @ 13:32:44
URL: http://ztiiina.blogg.se/

Ja du kommer iaf ner, lite senare bara.. de tog mig typ 20 min extra bara.. så SÅ sent behöver du inte komma ner...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0