Bättre sent än aldrig

Vad menar jag med det? Jo jag ska ta körkort. Skrev in mig i går och i morgon ska jag iväg på min första körlektion. Jag är så nervös så att jag mår illa. Ärligt alltså. Efteråt blir det att åka hem och packa för vid 5 tiden så drar jag till Ljusdal. Ska ner till Stina över helgen. Vi ska pyssla lite oså ska vi och Camilla till Hudik på dans. Var länge sedan nu så det ska bli kul. Men dansen är inte fören på lördag. I morgon blir det att ha lite fredags mys och glo på idol. Antar att det är för mycket begärt att hoppas på att Lars eller Johan åker ut i morgon.

Nej nu ska jag ta ett glas vatten, diska lite och sen göra ett test för att se hur mycket jag kan om detta bilkörandet
Charlotte
2008-11-07 @ 01:49:19
URL: http://tegenmark.blogg.se/

Lycka till med körkortet =)

Sandra
2008-11-07 @ 09:56:35
URL: http://mirakletochjag.blogg.se/

Självklart tänker jag på Ninjas bästa. Problemet är att det kan inte jag påverka tyvär.. Det var förresten jag som skrev tack så mycket. Namnet försvann visst.. PÅ tal om idol. Då får Johan åka isf, annars har jag ju ingen anledning att titta på idol nåt mer..

Tiia
2008-11-07 @ 10:16:28
URL: http://hush.blogg.se/

Av det pytte pytte lilla jag har sett av Idol så tycker jag bäst om Lars men vem som åker ut bryr jag mig inte om. Har ju sett aldeles för lite av det.

Hummern
2008-11-07 @ 11:07:04

Du kommer klara de galant :) Klart man är nervös, men de blir oftast bättre när man e nervös för då gör man bättre ifrån sig :)) Lycka till!

Mikkis
2008-11-08 @ 00:03:23
URL: http://musse83.blogg.se/

Behöver du prata av dej om bilkörandet så kom till mej om du vill på msn eller vart som helst. Ja har mitt färskt i huvudet o de va hemskt, ja va me om en utomkroppslig upplevelse ja. Var så nervös o nära att spy när ja körde att ja tillsist satt i baksätet typ o kollade på när ja själv körde... skit läskigt. O låter skummt me. Sen kuggade ja ju 5 ggr på teorin o 2 ggr på uppkörningen... så ja vet allt hur de e med nerver i den situationen :S




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0