Snö

Yepp det var det första man såg utanför fönstrett i morse. Snön vräkte ner. Jippi eller typ inte. Kollade hur varmt det var ute. En halv minus. Jaha bara att plocka fram mössa o vantar igen då.
Tog även fram vinterskorna.
Under dagen så övergick snön till regn. Inte för att jag gillar gråa regniga dagar heller men heldre det än snö nu när det är maj. En arbetskamrat sa att det sägs att om maj är kall så blir det en fin sommar.
Får väll hoppas att hon har rätt då.

Fick reda på idag att ett av barnen är hemma med vattkoppor. Det barn som gärna är med mig. Gillar att sitta i mitt knä och vara i min famn. Hm he he. Okej jag har redan haft vattkoppor men jag kan ju få beltros lixom. Får bara hoppas att man slipper det :)

Måste gå till affären oxå. Kan inte påstå att det lockar direkt me tanke på vädret

Nej nu är nog mina nudlar snart klara

Tjing
Hömmern
2008-05-14 @ 22:41:18

det är inte direkt jätte vanligt att man som vuxen får beltros om man är i närheten av någon med vattenkopor. Händer jue, men sällan de händer. ^^

Carina Persson
2008-05-15 @ 22:24:21
URL: http://metrobloggen.se/carina6969

SNÖ??? Får jag fråga var du bor någonstans? Här i Kristianstad har det varit varmt idag. Sol och 18 grader. Snö låter helt otroligt. Du måste bo långt norröver

Kram från Carina i Kristianstad

Maria
2008-05-15 @ 22:56:49
URL: http://mariachen.blogg.se

Hömmern: ha ha näe men me min tur så ;)

Carina: ha ha nordpolen ;) Nej men Östersund *suck*

Magdalena
2008-05-16 @ 10:58:42
URL: http://makanem.blogspot.com

USCH för snö! :(

Har en bekant som ligger hemma med vattkoppor nu som vuxen. Kan inte vara kul. Men har du redan haft det lär du ju klara dig.

Nu flyttar vi snart så då lär singeln dyka upp, håll ut. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0