Fredag

Yepp nu är det fredag. Jag började en timme tidigare idag. Jobbigt när man gick upp men skönt att sluta
1 timme tidigare ;) Som vanligt så snöa det när jag gick till bussen.

Hände en lustig sak efter jobbet. Jag hade ju tänkt åka till gymmet men hade en sådan träningsvärk i högra armen och i magen. Armen e säkert från i går när jag var på gymmet. Så jag tänkte åka hem men först tänkte jag inhandla mitt fredags mys. En Subwaymacka. Har bytt ut chips, ostkrokar osv till en sån macka. Betydligt nyttigare med en macka me gröna nyckehålet och citronvatten än en chipspåse med dipp och coca cola. Älskar de där jävla mackorna.
Men försöker att inte äta dem för ofta. Bättre att ha dem som nått mys.
Ja just ja, det där lustiga ja. Jo jag kom på att jag hade pengarna hemma men tänkte kolla kontot om min bror satt in de pengar han e skyldig mig. Annars skulle jag vara tvungen att åka hem o hämta pengar. Hur kul är det på en skala. Såklart var inte pengarna inne. Jag går ut och sätter mig på bussen som står där ute. Visar sig att chaffisen hade problem med alcolåset. Men det berodde inte på att han druckit, d var nått fel på det. Var flera chaffisar där och försökte få till det men bussen ville inte funka. Stööööön typiskt alltså. Sluta me att vi fick gå av och invänta nästa buss. Som skulle gå 20-25 minuter senare ha ha. Fick plötsligt syn på min mamma som ställt sig framför mig utan att hon och jag sett det. Jag hejja på henne o berätta mitt problem. Hon gav mig pengar så jag skulle slippa åka hem. Snällt :) Vi säger hej då eftersom hon ska me en buss. MEN vad ser jag när jag ska gå över gatan? Jo MIN buss som INTE kunde starta kom körande.
Komiskt som sagt. Ibland ska man ha flyt för hade den inte fått problem så hade jag vart tvungen
att åka hem efter pengar osv.
Jag han utan att stressa köpa min macka o sedan gå in på affären och köpa citroner.
Snacka om muttrande chaffis man åkte me hem sen då.
Han borde ha gått o lagt sig för att sova tror jag.
Jobbig dag kanske

Nej kanske man ska ta och krypa ner i badkaret. Ska bara lyssna klart på E.M.D.´s album först



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0