Eurovision song contest, delfinal 1

Stöööön rena rama cirkusen. Men jag gillade faktiskt Montenegro. Fast han gick inte vidare.
Men annars var det inte mycket som gick att lyssna på.
Jag höll på att sätta telefonluren i halsen när det var dax för Finland.
Jag trodde först Julle stod på scen *skratt*
Oså den där ängeln och djävulen, ha jag skämta me Stina att det var en duet mellan Kicken och Mr J.

Men den där jäkla kalkonen tog väll ändå priset. Den var så töntig så jag var stensäker på att den skulle gå vidare. Men allt kan ju faktiskt hända. Jag var ju även stensäker på att Carola skulle ta sig till MF finalen.
Japp jag var så säker på att denna kalkon skulle gå vidare så jag sa till Stina i luren att om kalkonen inte går vidare så ska jag ...............
Stööön det fick jag äta upp sen. Kalkonfan kom inte vidare. Visst det borde den inte heller men ja.

I morgon är det dax för delfinal 2 och där är Sverige med. Har hört att detta startfällt är hårdare
Jörgen
2008-05-21 @ 20:54:11

Det här blir nog första gången jag kommenterar i din blogg (äntligen blir jag av med oskulden;). Men jag undrade bara: vem av dem i det finska bandet tyckte du var lik mig?

Maria
2008-05-21 @ 20:56:07
URL: http://www.mariachen.blogg.se

Jörgen: D var på tiden ditt sega skrälle ;)
Jag och Stina reagerade på samma person. Sångaren

Mikkis
2008-05-22 @ 15:54:59
URL: http://musse83.blogg.se

Hahaha jävla kalkonhelvete ja gud ja fick typ gå från tv då ju... mupp!!! Ja gillade allt Grekland de e den enda ja minns. Sen va de nån blond bimbo som ja störde mej på som gick vidare läste ja. Hon i blå klänning som såg ut som torkat russin i kroppen o världens vitaste tänder... misslykat försök o va Barbie säger ja! :P Hejja Charlotte ikväll ja :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0