Trött

Ganska så nyvaken och trött.
I kväll är det melodifestivalen. Jag är nyfiken på Linda. För det första så gillar jag Linda. För det andra så tycker jag om Johan Fransson's sätt att skriva låtar (han är en av dem som skrivit Lindas låt och är föredetta ledsångare i bandet Date som han även skrev lite låtar till) så där kommer jag vara extra uppmärksam :) Så får vi se om jag gillar det jag hör.

I går var det Så ska det låta. Jag gillade alla 4 som var med i går. Vissa mer än andra. Jag tycker om Marie's sätt att sjunga. Vissa tycker hon sjunger falskt. Aja alla hör vi på olika vis för jag tycker inte att hon gör det men smaken är olika ju. Jag tycker om det jag hör. Gossen Chris var ju med oxå :) *sakna*

Nej jag ska ta och krypa ner i sängen igen och läsa lite. Sen tänkte jag försöka vara nyttig och städa upp lite här hemma innan jag ska sätta mig och titta på melodifestivalen

Tjing
Suzz
2008-03-01 @ 11:16:47
URL: http://suzannebacklund.blogg.se

Ja, jag vet inte om jag ska se MF ikväll, känns liksom inte ens halvkul att se den själv! Morsan flyttar ju idag också och eventuellt så ska jag till Tintin också! *wiiii* Bara det inte blir alltför jävla sent så!

Jag tycker inte att Marie sjunger falskt, men däremot så tycker jag mer om när hon sjunger sina låtar än de där hon sjöng igår. Hon verkar vara en sån otroligt mysig människa och jag gillar hennes sätt och röst!

Mikkis
2008-03-01 @ 21:59:46
URL: http://musse83.blogg.se

Wohoooooooooo mina favoriter gick vidare på melodifestivalen :D :D :D Men va Johan tvungen o ha fluga :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0