Snart dax för finalen

På lördag är det dax. Finalen i melodifestivalen. Jag kommer missa den men mamma ska spela in det. Ha ha inte en chans att jag lyckas undvika tills jag kommer hem på söndag kväll vem som har vunnit MEN jag ska försöka. Ingen av er får kontakta mig och berätta ;) Men finns säkert nån jävel på tågen (Åker från Malmö) som babblar om det eller så råkar jag se nån tidning. Men ska försöka undvika i allafall ;)

Har läst att många vill att Christer Sjögren ska vinna. *Host* va?
Tja sätt på han folie så kan det kanske funka *skratt* nej hörni tänk er för.
Ett bra alternativ vore att skicka BWO till Eurovision.
Flera i utlandet som hört låten gillar det som de hör.

På Radio
Radion: Christer Sjögren är stor i Tyskland
BWO: Men vi är stora i 20 länder

Jag har en top 3. Jag vill att BWO ska vinna. Oså gillar jag även Sanna och Linda's låtar.
Så skulle Sanna eller Linda vinna så är det okej :)
MEN vill vi ha en chans att komma högt i eurovision så skickar vi BWO.


image140
Linn
2008-03-13 @ 13:06:08
URL: http://lodjuret.blogg.se

ohja! BWO är det enda självklara för mig :D

Suzz
2008-03-13 @ 13:43:04
URL: http://suzannebacklund.blogg.se

Ja, vi har inte riktigt samma favoriter då, vill helst att Nordman ska vinna, men sedan är det BWO och Sibel! :)
Tycker faktiskt mer och mer om hennes låt!

Maria
2008-03-13 @ 14:25:16
URL: http://mariachen.blogg.se

Suzz: Nordman e bra MEN jag tror inte de skulle kunna vinna Eurovision men faktiskt skulle jag kunna tänka mig att de skulle komma högt så OM de vinner MF på löärdag så gör det mig inte så mycket :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0