Överskrift eller nått

Rolig överskrift va ;)

Hade tänkt skriva igår men av vissa omständigheter så blev det inte så.
I måndags var jobbet stängt så man fick lite extra ledighet. I går när man kom till jobbet så hittade jag en ölburk på gården. Tur att det var jag och inte nått av barnen som hitta den. Men det var inte nog. Visa sig att de som tydligen hade haft fest på dagisgården under påsk nog inte hade mått så bra av all sprit.
Yepp vi hitta saker som verkade vara spyor.
Bara att sätta igång att försöka få bort det så inte ungarna skulle leka med det.
Tänker folk över huvudtaget numera?
Festa på en dagisgård och sedan lämna både ölburkar och spyor efter sig. Tänk på barnen för fan.

Förkyld som satan är man. Fick det som påsk present.
Köpte näs spray i går så att jag kan andas. Snacka om att man hade problem att ta sig ur sängen igår men men bara att tvinga sig upp (kände mig inte alls kry) och ge sig iväg till jobbet.

En på jobbet sa i dag att det tydligen ska bli varmt nästa vecka så att snön smälter.
Undra om man kan ha sådan tur.
charlotte
2008-03-26 @ 19:46:12
URL: http://tegenmark.blogg.se

Det är sorligt hur vissa ungdomar beter sig =(
Tur att ni lärare finns =)

Hömmern
2008-03-26 @ 23:18:05

tja får ni plusgrader o snön försvinner då äre ett under. . den borde ju försvinna här nere först o så sere inte ut o bli på ett tag ^^

Suzz
2008-03-29 @ 17:46:47
URL: http://suzannebacklund.blogg.se

Hoppas verkligen att du mår bättre nu då stumpisen! Puss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0