I morgon drar jag

I morgon bitti klockan 06.10 går mitt tåg mot Stockholm där jag ska byta till tåg mot Göteborg där jag möter upp Hummern och Robban och åker bil till Malmö. 13 jävla timmar ska jag resa ungefär.
Tack gode gud så får jag sällskap de sista 3.
Bara Hummern o Robban är på bra humör för annars går jag heldre till Malmö *skratt*
Fast då kan jag nog rickta in mig på Kristianstad direkt om jag ska kunna hinna dit i tid till lördagen.

Ha ha varenda gång jag ska åka till Göteborg så tänker jag *vad fan har jag gett mig in på* oh då syftar jag på att sitta på tåg i massor med timmar själv. Eller själv är jag inte. Har jag tur så kan jag somna o vakna med att jag ligger mot en killes axel och drägglar. Har aldrig hänt dock som tur är.

Men jag och Hummern fick smak av förra årets musikal. Fan vad duktiga de var och jätte bra musikal så vi drar ner i år igen. MEN det var fan inte billigt för mig (Tack SJ som höjer priser).
Aja vi fick veta att flera av dem som var med i förra årets musikal även var med i årets (Inte samma musikal) och då nappade vi. Ska bli intressant att se denna :)

Men det ska bli kul att umgås bara Hummern och jag. Blev inte direkt nån tillfälle till det förra gången vi sågs. Det var alltid folk med oss då så det är på tiden att vi får umgås bara hon och jag.

Nej nu måste jag pilla vidare här


image112
charlotte
2008-03-13 @ 19:20:49
URL: http://tegenmark.blogg.se

Hoppas du får det bra på din resa! =)

Hummern
2008-03-13 @ 23:00:43

hähä vi får ro om varandra riktigt denna gången xD hehehe!

Suzzen
2008-03-16 @ 23:44:49
URL: http://suzannebacklund.blogg.se

Hoppas du fick det super duper kul! Får snacka om det imorgon! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0