Får skylla mig själv

Jag e dötrött idag men det var värre förut. Men jag får skylla mig själv. Prata med Stina i telen mellan 19.00 - 00.30 ungefär i går. Var länge sedan vi snackade så länge och så pass sent på en och samma gång. Annat var det förr på den tiden då jag var arbetslös. Då kunde vi tjattra klockan 3 på natten utan problem. I allafall så blev det lite sent i natt. Oså upp tidigt. Tja man var inte direkt pigg om jag säger så. Oså är vädret helt dötrist oxå. Mörkt och regnit. Ungefär som på hösten. Fast det var inte kallt ute som tur var. Men ni vet hur man blir av sånt väder. Precis, trött. Och jag som redan var trött ha ha. Tack för den

På jobbet var det städning som gällde. Det är sommar så vi vill göra rent hus om man säger så. Passa på när vi har lite mindre barn oxå. Tvätta kuddfodral, kolla pennor, städa ur lådor (dammigt det var) och rengöra här och där. Gick ganska bra fastern man hade ungar runt bena.

I natt när jag och Stina var igång så satt hon och läste igenom lite av mina äldre bloggar på en hemsida. Oj jag har bloggat där sen många år tillbaka tydligen. Hon läste upp lite saker då och då och ibland skratta man till. Vissa saker väckte minnen till liv. Både bra och dåliga. Och personer jag inte tänkt så mycket på, på sistone dök upp i huvet när jag kröp till sängs. Man funderade lite. Svårt att låta bli. På nått vis så kändes d bra att Stina läste upp lite. Kan inte förklara varför för jag vet inte ens själv.

Ska strax krypa ner i badkaret. Får hoppas jag inte somnar där he he ;)

Tjing



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0