Ett tag sedan

Yepp jag vet att det var ett tag sedan och ni väntar kanske på att jag ska berätta hur min semester var. Då får ni vänta lite längre. Just nu har jag varken tid eller ork att skriva om det. Känner mig jätte trött. Kan bero på medicinen. Har varit dålig i 6 - 7 veckor nu och var till doktorn tidigare i veckan och fick medicin. Sedan jag började med den så har jag varit jätte trött. Visst det betyder inte att det beror på den men vem vet.

Ska iväg på dans i kväll. Men det blir nog en lugn kväll me tanke på hur trött jag är. Har inte varit på Barbados på 1 år så i kväll är det dax även om jag inte är så jätte sugen. Men kan vara skönt att komma ut lite även om Barbados inte direkt lockar. Men jag och Stina kan säkert se till att roa varandra.

Just nu rullar She's my california med E.M.D. i winampen. Den tillhör en av mina favorit låtar för tillfället.
Ett grymt bra band. Till och med Stina tycker det he he.

Nej ska ta och börja göra mig lite i ordning innan Sanna och Jennie dyker upp här.
De ska åka med oss ut till dansen

Tjing
Guchie
2008-07-20 @ 13:32:42
URL: http://www.guchie.se

Mäh!! xD




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0