Run Forest, run!!

Ja typ. När men jag skulle till mamma idag eftersom vi skulle fira Tobias. Jag stod och kollade klockan på busshålsplatsen. Fattade inte vart bussen var. Jag kunde väll inte ha missat den heller. Mamma ringde och undrade om jag var på väg. När jag sa hur det stod till så trodde hon att jag hade missat den. Aja så jag började gå. När jag kommit ungefär halvägs till nästa busshållsplats så ser jag att det står folk där. Varför då lixom. När jag vänder på huvet så ser jag bussen. Gaaaaa. Bara att börja lubba med kasse o allt. Jag han med *flås* och då hade busskortet gått ut (gaaaa) och jag började rota efter pengar.
Det immade för mina brillor så jag såg ingenting. Gud vad körigt.

Kan påpeka att när jag kom innanför mammas dörr så var jag utpumpad och svettig.
Ingen höjdare direkt. Aja då har jag fått dagens motion ha ha.
Suzanne
2008-01-26 @ 19:44:14
URL: http://suzannebacklund.blogg.se

Nejmen lilla godisen min! Det där lät ju inte bra, men rätt kul såg det ut i mitt huvud :P

Guchie
2008-01-27 @ 21:01:13
URL: http://www.guchie.se

Utpumpad å svettig? Låter som du gjort nåt annat xD




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0