Julen den ger ro

Jag har inte snurrat till det. Kom inte på någon bra överskrift så jag valde det som låten heter som jag lyssnar på just nu. Julen den ger ro - Mathias Holmgren

Varenda kväll när jag ställer klockan så klickar jag på radion först för att höra om det hörs bra. För ibland kan d bara skrapa. Så det är lika bra att kolla. I allafall så gjorde jag det som vanligt natten till tisdag och just då tog en låt slut och en ny började. Man hörde plötsligt *ahaaaa* och Magnus Carlsson's röst fyller mitt sovrum. Tror ni jag stängde av radion?
Ha knappast. Jag låg där i mörkret och njöt av *Live forever*
Inte fören låten var slut så fixade jag klart allt och somnade he he.

Har inte blivit någon träning alls denna vecka. Kroppen har sagt ifrån. Men jag har ändå rört lite på mig. Bara sådär försiktigt typ. Men jag hoppas på bättring snart så att jag kan träna igen.

Sitter och bläddrar som en tok igenom min winamp. Vet inte vad jag ska lyssna på.
Just nu är det Jan Johansen - Mitt hjärta i din hand.

Jag vaknar upp med samma tomhet. Samma tystnad som i går. Har en bild av dig för ögonen och den stannar kvar trots att tiden går. Jag är en sån som föddes tomhänt och grävde efter guld. Men allt jag nånsing sökt det finns hos dig och allting som jag gör, gör jag för din skull

Nej vad utråkad jag är. Ska ta och vattna blommorna och sen stänga av datan
I morgon är en annan dag
Mikaela
2008-01-24 @ 18:37:02

åh ja älskar den låten me Jan Johanssen, ja har den dock ej på svenska bara på engelska "The river of my heart". Älskar den asså.

Suzanne
2008-01-25 @ 16:16:11

Men inte bra att vara uttråkad, men bra att gå och lägga sig istället :P
Hur var middagen med pappsen då?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0