Helg helg helg

Jaaaa det är fredag. Nu ska Majja vila så att hennes huvud blir bra nångång. Har haft ont enda sedan i söndags. Inte alls kul. Absolut inte när man jobbar på dagis men det är bara att bita ihop. Får vara glad att jag inte har migrän för då hade jag legat o spytt på golvet av smärtan.

Läste nyss Stinas blogg. Om jag har förstått det rätt så är det någon som har tagit åt sig om hennes blogg om rökning. Nej men stackars liten då. Klarade du inte av att läsa sanningen. Och då var människan (eller människor, vet inte hur många) tvungen att komma på nått att ge igen med. Moget, verkligen (ironin osar)
Detta klarar du att stå emot Stina. Du vet lika väl som jag att det du skrev var sant.
Och vi förstod ju att någon skulle få spader av det.

Vad händer i kväll då. Ska snart lägga mig i badkaret. Sen vid 20 tiden så är det lets dance.
Jag som hade sagt att jag inte skulle följa denna säsong. Aja.

// M
Suzanne
2008-01-26 @ 19:48:44
URL: http://suzannebacklund.blogg.se

Jag tog åt mig som fan på en gång .. Trodde ni var arga på mig efter kommentaren jag lämnade! :S Men tack Maria för att du lugnade mig!

Maria
2008-01-26 @ 19:50:08
URL: http://mariachen.blogg.se

Suzz, nej det var inte dig jag menade i min blogg. Så barnslig är inte du. Hur hon tog din komentar vet jag ej men som sagt så var det inte dig jag mena :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0