Förbannad

Ja jag är förbannad så jag kokar. De som känner mig vet att jag älskar mina vänner och mår dåligt när de mår dåligt osv. En polare till mig har blivit så jävla illa behandlad av sitt ex.
Både när de var ihop och nu när hon änkligen klarade av att göra slut. Han är inte klok för 5 öre. Jag säger så här. Hjulet snurrar men hamstern är död.
Får se om ni fattar det där talesättet.

Jag har funnits där för henne så gott jag har kunnat (vi bor inte i samma stad) och jag hoppas hon har känt mitt stöd.
Jag tänker inre dra upp några detaljer. Det är hennes val ifall hon vill och orkar berätta.
Hon har just skaffat en blogg o skrev av sig lite i natt.
http://suzannebacklund.blogg.se/ är adressen.

Såklart har jag lust att ge mig på han. Bara slå och slå. Men jag gör det inte (bland annat för min kompis skull). Jag är inte sån och han skulle lätt anmäla mig och på så sätt vinna.
Men ni förstår hur arg jag är.

Älskar dig Suzz
Hömmern
2008-01-17 @ 16:08:42

läste hennes blogg. . fyfan asså!
Skrev en kommentar med om du är intresserad av o se hur ja reagerade. .fyfan, den här världen är verkligen twisted!

Suzanne
2008-01-18 @ 19:36:50

Hej gumman! Jag tackar så hemskt mycket för ditt stöd och jag älskar dig gränslöst! Men, håller på att gå vidare från den där natten, dock så är det svårt!

Men jag ska försöka! Ska vara stark och inte låta honom slå ner på mig mer!

Puss o kram gumman!

Kommer in på msn om en stund .. ska ta lite fika bara

Maria
2008-01-18 @ 19:52:11
URL: http://mariachen.blogg.se

Mmm ett bra sätt att gå vidare kan vara att skriva av sig så som du gör i din blogg..

Vet du att du kan hjälpa andra på det sättet. Kanske finns nån där ute (kille eller tjej) som har ett förhållande som du haft men fortfarande är fast. Det du skriver i din blogg kan vara som en spark i rumpan på dem, att de kanske kan ta ett steg frammåt

Att skriva av sig o prata av sig kan hjälpa lite

Finns här för dig Suzz




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0