En extra månad

Nu är det bestämt att jag ska vara en extra månad på dagiset. Egentligen så skulle jag sluta i början av februari. Nu blir det till den sista februari i stället. Det är väll både positivt och negativt. Man vill ju inte fästa sig för mycket vid barnen när man vet att man bara ska vara där en kort tid. Plus att det blir ju jobbigt för barnen om de fäster sig för mycket vid mig.

Hm jag som hade planer den 7e feb (det är en torsdag). Jag kommer fortfarande göra det men jag kommer vara trött på jobbet den 8e. Jag får försöka sova på tåget så jag i allafall får någon timmes sömn. Sen får jag åka från tåget till jobbet. Får börja lite tidigare den morgonen.

Mathias Holmgren ska komma till stan i februari. Kul :)
Moster nappa direkt och mamma följer nog oxå med.
Får se om jag får med mig Therese ut sen på kvällen.

Fredag idag. Skööönt. I helgen ska jag vila och försöka kurera mig.
Hoppas på att jag är i bättre form på måndag.
Har inte varit någon höjdare att jobba när man känner sig så här.

Nej nu står disken o gastar på mig. Lika bra att köra igång.

/M



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0