Blogg dax

Dax att blogga igen. Nähä? Sånt där kan gå i perioder. Ibland kan det gå flera veckor utan att man bloggar och ibland kan man skriva varje dag. Till och med flera gånger om dagen.
Ja ja Stina jag skaaaaa skriva ett kapitel på historien snart. Försöka i allafall. Till o med jag har insett att det var ett jävla tag sedan. Funderar på om jag ska dra me Suzz in i den me. Får se.

3e dagen me huvudvärk idag. Jag vill inte ens veta vad morgon dagen har att erbjuda.
Att jobba på dagis med huvudvärk är ingen höjdare men man kämpar på.
Tur att det inte var migrän för då hade jag typ dött eller nått.

Tobias fyller år den 26e. Lill killen blir stor eller nått ha ha. Äh han är redan stor. 19 år blir han

Jag har baciller som förföljer mig. Jag orkar knappt nånting men jag jobbar ändå och det betyder att jag är helt knäkt när jag kommer hem. Oså läser man i Suzz blogg hur duktig hon är som städar hemma hos sig. Ha ha jag borde oxå vara så duktig men hur lätt är det på en skala.

Satt och lyssna på Barbados nyss me Chris på sång. Det fick mig att tänka på hans sista spelning med Barbados. Jag och Stina var på den. När han stod där o sjöng låten
*Har aldrig sett så mycket tårar* så skrev vi en lapp som vi gick o gav han. Det stod nått i stil med *Vi har aldrig sett så mycket tårar som när du lämna oss*
Nästan som texten i låten. Inte riktigt men nästan.
Han titta på oss och gjorde en ledsen min och gjorde en tår med fingret. Sötnosen då.

Gaaa svårt att blogga samtidigt som man har en Stina och En Suzz som skriver på msn.
Lugna er tjejer ;)
Närå jag ska ändå avsluta detta nu

Och du Suzz. Lägg upp mer bilder :P Du vet att jag gillar sånt hi hi.

/M
Guchie
2008-01-22 @ 22:16:07
URL: http://www.guchie.se

hah... "jag saknar dig!!!!!!!!!!!!!"

Suzanne
2008-01-22 @ 22:29:57
URL: http://suzannebacklund.blogg.se

Haha, jaa men vi är duktiga att skriva ibland vet du ;) Men, det ska bli så kul att träffa dig igen stumpan! :D Saknar dig väldigt mycket!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0