Arvingarna

Ja nu är brudarna på väg till Arvingarna kryssningen. Jag kunde inte följa med eftersom det är en söndag. Vissa har ett jobb att sköta i morgon ;)
Men det är vissa gånger man önskar att man inte jobbade måndagar ha ha.
Jag får hoppas att de festar loss för mig med :P
Ha så kul mina festprissar ;)

Emma ha dina saker inlåsta den här gången. Okej lite sent för förmaningar nu kanske :P
Kanske lika bra jag messar henne om det ha ha. Ska ändå påminna henne om en sak.

Jag har ont i halsen. Ja jag har haft det en hel del nu under vintern. Ska nog ta mig lite te när jag kommer hem sen. Ska strax iväg till affären. Diskmedlet är typ slut. Kan vara skönt att komma ut lite oxå men bäst att klä sig varmt. Har ingen lust att bli mer sjuk.
Halsont o förkylning räcker för mig.



Emma
2008-01-06 @ 13:12:18
URL: http://thabojan.blogg.se

ååh,arvingarna var ju grejen när jag var yngre!! =P så bra ju! =) ha en bra dag! och krya på dej

Sandra
2008-01-06 @ 13:20:16
URL: http://yaiyalicious.blogg.se

Hej! Vet du när Desperate Housewives börjar sändas igen? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0