Tick tack

Tick tack klockan går.
Tänkte att jag skulle blogga lite innan jag går och lägger mig.

Såg på lets dance i dag. Har ju mina 3 favvisar (Karl-Petter, Danny och Richard) men jag har eller vill säga hade :( en favo dansare oxå. Björn. Han och hans partner åkte ur idag. Trist.
Danny och Richard var jätte bra idag. Men jag brukar tycka att Danny är bra men då kollar jag nog mest på hans sätt att röra sig, me tanke att juryn sen babblar om fotarbete så va det tydligen inte bra.
Och danssteg är inte min starka sida.

På fredagar så finns det alltid nått gott i fikarummet på jobbet. Idag var det nån sorts rabarber kaka med vanilj glass. Jag måste be om receptet på måndag helt klart. Jätte gott var det.

Oså råkade jag göra en sak idag av misstag. Men det visade sig att det var bra det som hände. Suzz blev tydligen glad så he he. Tur att misstaget hände i allafall.

Nu är det 5 dar tills jag ska träffa Stina och Suzz och kanske Tiia. Kul kul :)
Andreas ska nog med oxå så får man träffa han oxå :)

Gäääääsp. Nej dax för sängen tror jag. Krypa ner och läsa lite.
Suzanne
2008-02-03 @ 12:44:50
URL: http://suzannebacklund.blogg.se

Vae? kanske kommer? Men Tiia då! :S Ja, jag har samma favvisar som dig, men största favoriten är allt Richard! Så sexig när han dansar alltså! *skratt*

Linn
2008-02-05 @ 14:47:02

Heja richard och Karl-petter ^^




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0