Sundsvall

Jaha så är man hemma igen. Såklart var tåget försenat men med lite strul och tjorv och irriternade personal så kom vi tillslut tillbaka till Östersund.

Var i allafall i Sundsvall i går.
Träffade Suzz, Andreas, Stina och Tiia. Fast Tiia skulle inte med på dansen.
Stackars Andreas jag tror jag skrämde honom eller nått ha ha.
Men heeeej det är sån här jag är ;)
Efter att alla möts så drog vi till en sex butik. Lite kul att titta. Sen gick vi runt lite på stan och inhandlade en present innan vi drog och åt middag.
När vi sagt hej då till Tiia så drog vi till dansen.

Tycker synd om dansbanden. På vissa ställen klappar folk skit dåligt och hänger inte med alls när banden vill ha igång dem. Ändå har besökarna roligt men de kan inte visa banden uppskattning.

En polare till mig snackade me en dansbands kille och han sa att det är inge kul att spela uppåt i landet för det känns att de inte fått direkt nån respons där.
Jag förstår honom

Men igår i Sundsvall tog väll ändå priset.
Folk klappade typ ingenting och efter spelningen så klappade typ 2 pers. BARA 2 pers?
Vad som hördes iallafall. Folk bara gick. Det är så störigt.
Hur kul är det för banden att spela då på en skala.

Skärp er gott folk. Kommer sluta med att banden inte vill komma och spela

I allafall så kändes det som om jag inte han träffa gänget så mycket igår. Kvällen gick ganska fort. Jag och Suzz t ex brukar snacka betydligt mer och fota oss mer osv men igår tja vi får ändra på det den 22a då Suzz kommer hit.
Såg att det var någon som klagade på nätet att Date tog flera st 30 minuters pauser när de sa att det bara skulle vara 10. Hmmm jäkligt korta 30 minuter då. Och föresten hur kul är det för dem att komma tillbaka och spela när publiken suger.
Men nej flera 30 minuters pauser var det inte.

Dans i morgon igen fast då här i stan. Streaplers kommer hit så jag och Stina ska dra dit.
Nej jag tror jag ska ta och sätta punkt här
See ya

/ M
Suzanne
2008-02-09 @ 20:53:35
URL: http://suzannebacklund.blogg.se

Jag håller med dig till fullo!! Det är inte kul ens att vara där när inte publiken är med, men detta tog priset alltså!

Tråkiga Sundsvallsbor!!

kalel
2008-02-10 @ 03:54:40

jag känner med dig, hoppas att livet lyfter snart. kram från en sorgsen typ.

charlotte
2008-02-11 @ 11:49:18
URL: http://tegenmark.blogg.se

BRA SKRIVIT MARIA!
Jag håller med dig i allt!
Tråkigt att john slutar i Date =(
Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0