Plötsligt händer det

Japp *leker triss reklam*

Wohooo jag har ett jobb. Eller inte riktigt än men nu är det bestämt. Tror att det är min sista dag som praktikant i morgon för jag tror att det är på måndag (beror på om snubbarna hinner få det fixat men de trodde det) som jag blir en anställd. Fan vad skönt det känns. Okej nu är det bara till slutet av juni MEN man får vara glad för det lilla och chansen är stor att det kan bli ett halv år extra efter slutet av juni.
Sa snubbarna i allafall.
De på praktiken är tydligen nöjda med mig och ville gärna ha mig som anställd och det gick tydligen i allafall för en tid så jag tackar och bockar he he. Skönt det känns.

Jag var jätte nervös för mötet kan jag säga för jag och möten brukar inte gå ihop *skratt*
Men nu gick det bra. Snubbarna var trevliga och små roliga he he.
Snubbe nr1: Är det någon som har frågat Maria om hon vill bli anställd då?
Efter halva mötet typ ;)

Jag ska införskaffa en sån där mössa som småbarn har. Som man knyter under hakan. Jag har ett sånt tjockt hår så att det trycker upp min mössa. Jag har mössa för att öronen inte ska frysa. Ha in my ass att jag lyckas med det. Mössan trycks upp av håret så öronen fryser.

Hmmm mina fingrar är blå efter blåbären som jag hade i min mjölkdrink. Dax att försöka tvätta bort det.
Just det ja jag har disk som väntas på att diskas. Lika bra att ta tag i det.

Tjing tjing



P.S

Glad alla hjärtans dag på er



image120
Guchie
2008-02-14 @ 14:51:54
URL: http://www.guchie.se

Gud va kul!!! :D Grattis på dejj *kramas*
Nu fattas de bara jobb för mig med.. *suck*

lisa
2008-02-14 @ 15:34:14

GRATTIS GRATTIS till en bra insats!!! :DD
Och, barnslighet är bra, själv saknar jag att mössan trycks upp utav håret....hähä.

Tess
2008-02-14 @ 15:48:51

Det låter ju inte alls dumt men fråga bara vad är det du gör om dagarna? Tess har ju noll koll like always *Kram*

Hummern
2008-02-14 @ 15:57:34

Nej va kul :D:D:D massa grattis!!
Så underbar o bäst som du är så kommer du säkert få fortsätta efter Juni :D:D:D

Maria
2008-02-14 @ 15:59:22
URL: http://mariachen.blogg.se

Tess: jag jobbar på dagis

Hummern: ha ha inte överdriva nu

Camilla
2008-02-14 @ 18:27:21

jätte stort Grattis! :D hur kul som helst ju

Suzanne
2008-02-15 @ 12:40:49
URL: http://suzannebacklund.blogg.se

Glad alla hjärtans dag på dig med gosan! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0